Alla inlägg den 2 december 2014

Av Martin - 2 december 2014 22:02

Slutövning dag 7.

En av de jobbigare dagarna denna slutövning rent mentalt, massor av frågor och beslut när vi sammanställde vår order som måste hanteras eller fattas av BatChef, styrningar från olika högre chefer och mitt arbetet blir jag avbruten två gånger, först av vår engelskalärare som spelade en utländsk samvetkansofficer som plötsligt dök upp och skulle bli insatt i läget, sedan dök det upp en Övlt som jag inte minns vartifrån han kom men han ingick i en delegation som var på besök för att utvärdera SOU på LedSS, hyfsat överraskadande och det va bara att gilla läget och försöka svara på de frågor som ställdes.

Arbetet flöt på bra fram tills kl 18, där tog vi beslut om att hålla för kvällen, längre sittning hade varit kontraproduktivt enligt mig.

Imorgon ska vi provköra vår order för att sedan vara beredda att redovisa efter lunch.

Inga bilder idag heller, det har varit fullt ös.

/ Kadett Färm

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg/dagbok om det kommande 1 1/2 år, där jag vid den unga åldern av 40 har fått chansen att skola om mig och möjliggöra en barndoms dröm....att bli officer.

Inspirerad av en nuvarande officer och nära vän som på ett liknande sätt delade med sig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards